Gyldighed & gyldne regler

Alle forløb der er tidsbestemt har en gyldighed. Dog er det en meget overkommelig gyldighed, men er blot til for at påminde klient at forløbet er et samarbejde som skal overholdes af begge parter. Har man en fast tid som man konstant ikke møder op til, kunne denne tid gå til en anden mere ambitiøs klient i stedet.

Gyldighed på alle 3 måneders forløb = 5 måneder, herunder ferie, sygdom og helligdage inkl.

Gyldighed på alle 6 måneders forløb = 9 måneder , herunder ferie, sygdom og helligdage inkl.

Gyldighed på alle 12 måneders forløb = 18 måneder, herunder ferie, sygdom, private anliggender og helligdage inkl.

Ferie

Det er naturligvis i orden at gå på ferie uden dette har indflydelse på forløbets udløbsdato. Dog skal ferien meldes ud senest 4 uger før afholdelse.

Opsigelse & Returret

Køber man klip/forløb og disse/dette ikke anvendes inden for den aftalte periode, har man indtil forløbet udløber til at anvende disse. Se under gyldighed.

Når først et klip er taget i brug, antages forløbet som værende påbegyndt og de 14 dages fortrydelsesret frafalder.

Vælger man at påbegynde et 3 måneders forløb, samt ønsker at betale på månedligt basis, vil opsigelsesperioden være én måneds binding.

Vælger man at påbegynde et 6 måneders forløb, samt ønsker at betale på månedligt basis, vil opsigelsesperioden være den løbende måned + én måneds binding.

Vælger man at påbegynde et forløb over 6 måneder, samt ønsker at betale på månedligt basis, vil opsigelsesperioden være den løbende måned + 3 måneders binding.

Regler & Betingelser

  1. Sessionernes varighed udgør 60 min.

  2. Det tillades at man har en dårlig dag, og derfor skal bruge nogle flere minutter på at færdiggøre træningen.

  3. Træningen stopper når sidste øvelse, sæt, gentagelse er udført og når alt er spritter af.

  4. Klienten skal så vidt muligt, altid være godt opvarmet (både generel og specifik).

    Opvarmning bør som minimum være 8 min

  5. Jeg vil hellere se et flot løft, med god teknik, end et tungt løft med dårlig teknik. No brain, No gain.

  6. Kommer man for sent som klient, trækkes minutterne fra sessionen.

  7. Kommer træneren for sent laver han 2 armstrækkere pr minut forsinket.

  8. Energi er vigtigt for performance. Sørg derfor for at indtage en eller anden form for energikilde inden træning.

  9. Det forventes man har faste tider såfremt man har et 3 måneders forløb eller

    derover. Bedste vilkår for klient resultat, planlægning og struktur.

  10. Sidste sæt er oprydning.

  11. Vi rengøre/afspritter altid udstyr af. Alt hvad vi er ved under træningen skal afsprittes.

  12. Aflysning skal ske senest 24 timer før træningssessionen er planlagt. Dette skal

    ske via Opkald eller SMS. Beskeder efter 21:00 alle ugens dage, vil blive besvaret dagen efter. Søndag er lukket for træning.

  13. Meldes afbud for sent, vil sessionen være betragtet som værende afholdt.

  14. Det er tilladt at have Max 3 x aflysninger om måneden.

  15. Betaling skal falde d.01 i hver måned. Uden undtagelser.

  16. Ingen betaling – ingen træning.

  17. Træner man på sin fødselsdag, er træningen en gave fra mig.

BETALINGSMETODER

Bank Indbetaling via faktura. Sendes over mail.

Kontant betaling modtages – priser varierer herunder.

Årligt på datoen, d.01/06, vil der være en time prisstigning på 10% på alle timepriser, forløb og andre ydelser.

Jeg glæder mig til at hjælpe dig/jer. De bedste trænings hilsner,

Ryberg Health & Performance CVR: 41435526
Emil Ryberg Olesen
Tlf: +4525207679

Mail: kontakt@emilryberg.dk

Hjemmesiden er udviklet af Paper Plane

 

Personlig træning handler om dig

Med en personlig træner får du hjælp og sparring til at nå dine unikke mål – altid med udgangspunkt i dig og dine behov.